h1

Många firardagar blir det

januari 12, 2010

Efter mycket om och men verkar jag nu har fått napp på en pressarfot till symaskinen 🙂 Igår hade jag nästan gett upp när jag fick svar från en firma som visst kunde leverera en som förmodligen passade min maskin. Behövde bara sätta in 250:- + frakt 70:- på ett nordeakonto så skulle den ev. passande foten komma med posten. Glöm tänkte jag och idag fick jag mail från en annan. Hälften av priset och bet. när jag väl fått den och ser att den passar. 🙂

Hem och skola möte ikväll med intressant tema.

Kollar på skolkalendern och ser att det dykt upp ytterligare en ny dag,……..Pannkakans dag! den 24 februari.  Vem hittar på alla dagar? Tulpanes, kanelbullens, fars, mors, barn, kvinno och semledagen.  Kan man kanske ansöka om att få in någon dag själv, typ Agapanthus dagen?

Hämtade hem 2 pojkar från skolan och fick med mig två extra, så här är livat värre.  Kanske ska muta herrarna med lite kanelbullar, trots att det bara är en helt vanlig tisdag…( tror jag? )

En kommentar

  1. Alltid lika kul det där med att betala i förskott för något man bara kanske kan använda, helst ska det då INTE gå att lämna tillbaka det heller. Angående dagar så röstar jag för en ren kaneldag.



Lämna en kommentar